Wie zijn wij?

Wij zijn eerstejaarsstudenten Orthopedagogie van de Katho Ipsoc, en maken een wiki met als onderwerp homoseksualiteit.

Beert Lynn Ik vind het een boeiend onderwerp omdat het zeer ruim is. Je kan er alle kanten mee uit en dit vind ik leuk.
foto%20wikidot.jpg

Raes Lynn: Ik vind dit een zeer interessant onderwerp omdat er nog altijd veel verschillende meningen bestaan over holebi's. En zelf weet ik er nog niet zoveel over dus het is wel tof om rond dit onderwerp informatie te zoeken.

wikidot.bmp

Reynaert Famke:Ik vind het onderwerp wel interessant omdat ik zelf in de holebi wereld zit. En er valt zeer veel over te vertellen en discussiƫren.
famke.jpg

Rigole Jolien Het is een heel breed thema die bij de meesten nog vragen oproept. Iedereen heeft andere opvattingen over holebi's en dit maakt het interessant.
IMG_2723.JPG

Ryon Sarah Homoseksualiteit is iets wat je meer en meer tegen komt, zowel in je eigen leven als in de media. Het is een interessant onderwerp dat me ligt.
sarah.bmp

Sablain Mallory: Ik vind het een interessant onderwerp en het is wel leuk om er iets meer over te weten en er eens op een andere manier mee bezig te zijn.
untitled(1).bmp

Seynaeve Reiline:Ik koos voor dit onderwerp omdat het me interesseert want ik wil er graag meer over weten. Is homoseksualiteit nog een taboe? Met dit opzoekingswerk zal het duidelijk worden.
reiline.bmp

Seynhaeve Jade: Ik vind het gewoon een leuk onderwerp dat me interesseert en natuurlijk is het handig om de verschillende meningen van anderen over dit thema te weten.
jade.JPG

Sinnaeve Angela het lijkt me leuk om eens rond homoseksualiteit te werken. Opmerkelijk is de evolutie dat het al heeft ondergaan, de meningen die van persoon tot persoon en van cultuur tot cultuur verschillen. Ik weet er weinig over dus ben ik er van overtuigd dat ik mijn kennis omtrent holebi's zeker aan vast nog kan verruimen door informatie op te zoeken. Ook zou ik het leuk vinden om de visies van anderen rond homoseksualiteit te weten te komen.
BILD2476.jpg

Soenen Ann-Sophie ik vind het een leuk onderwerp om mee te werken want er is nog altijd een taboesfeer omtrent dit onderwerp. Er bestaan nog zeer veel verschillende meningen over holebi's en dat maakt het interessant.
15754_203873751227_557376227_4040973_3706913_n(1).jpg

Verhaeghe Emmely Dit onderwerp sprak mij aan omdat het in de maatschappij nog niet helemaal aanvaard is. Het is en blijft blijkbaar een taboe. Ik hoop via deze weg dat mensen hun beeld wat verruimen rond dit onderwerp en eens stilstaan hoe het moet voelen om in plaats te zijn.
ik-in-het-sterrebos-aan-boompj.jpg

Witdouck Dries:Voor mij zal het leerrijk zijn om over dit onderwerp opzoekingswerk te doen omdat ik over dit onderwerp weinig voorkennis heb.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License